Manažer externí distribuce /KAM

Praha hl.m.

Naším klientem je  česká nemovitostní investiční skupina se specializací na investice do rezidenčních a komerčních nemovitostí.

Manažer externí distribuce je zodpovědný za rozvoj distribuční sítě s cílem stát se lídrem na trhu nájemního bydlení v ČR. Jeho zodpovědností je rozvoj a udržování strategických vztahů s klíčovými klienty, růst prodeje a úspěšné provádění  obchodních strategií. Reprezentuje hodnoty společnosti, navrhuje produkty, marketingové strategie, analyzuje distribuční výsledky, spolupracuje na marketingových kampaních, zajišťuje právní soulad distribuce a pravidelně reportuje výsledky vedení společnosti.

Náplň práce:

  • budování a rozvoj strategických vztahů s klíčovými klienty
  • rozvoj nemovitostního podfond SICAV
  • reprezentace hodnot, cílů a strategie společnosti
  • vytváření a aktualizace prezentací a prodejních materiálů
  • prezentace (online i fyzicky) našeho nemovitostního fondu, hodnot naší společnosti, prodejních procesů apod.
  • spolupráce s marketingovým oddělením na tvorbě marketingových materiálů a kampaní zaměřených na podporu distribuce fondu
  • aktivní prezentace fondu na školeních, konferencích, seminářích a dalších relevantních akcích
  • pravidelné vyhodnocování a reporting


Požadavky:

  • praxe na pozici KAM v oblasti financí, bankovnictví či investic
  • schopností budovat a rozvíjet obchodní vztahy
  • schopnost jednat s interními a externími partnery na seniorní úrovni
  • asertivní a pozitivní přístup k řešení problémů
  • skvělé komunikační a prezentační schopnosti, obchodní duch
  • aktivní přístup k práci, příjemné vystupování, týmový hráč
  • samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, tah na branku
  • řidičský průkaz - řízení tě musí bavit, v autě budeš trávit hodně času


Nabízíme:

  •  flexibilní pracovní doba, možnost občasné práce z domova
  • existující distribuční síť se silným zázemím a výsledky
  • variabilní, zajímavou práci
  • ambiciózní prostředí a příležitost pomoci vybudovat společnost s reálný dopadem
  •  práce v samotném centru Prahy 
  • fixní mzdu + velmi motivační bonusovou složku
  • 25 dní dovolené + 3 sick days ročně
  • bonusové volno mezi vánočními svátky
  • plně hrazené stravenky v hodnotě 116Kč/den
  • příspěvek na MultiSportu
  • akční teambuildingy a firemní akce
  • vzdělávací kurzy a školení
  • občerstvení na pracovišti
  •  iPhone 14 + neomezený tarif od O2 + notebook
  • referral bonus v případě doporučení nového kolegy
  • remote office – možnost práce ze zahraničí až na tři týdny v roce
  •  sabatical, který lze čerpat po třech letech ve společnosti až na tři měsíce
  • akciový program pro zaměstnance – možnost získat akcie společnosti, čímž se stáváte nejen zaměstnancem, ale i podílníkem na jejím úspěchu


Pro blížší informace kontaktujte:
Kristýna Schusterová
+420 725 730 980
kristyna.schusterova@kp2.cz

Reference number: A763
Reagováním na pozici souhlasíte se zpracováním osobních údajů.