Head of Client Service

Pro našeho klienta významnou českou developerskou skupinu a TOP lídra trhu v budování víceúčelových projektů hledáme Head of Client Service. V současné době náš klient pracuje na vzniku nového oddělení péče o zákazníky. Cílem je, aby proces prodeje nemovitostí byl, směrem k zákazníkům, vysoce profesionální a efektivní. Nový kolega bude mít za úkol vybudovat a personálně i procesně vést nově vzniklé oddělení péče o zákazníky, a navíc bude mít jedinečnou příležitost podílet se na vzniku nového zákaznického portálu.

Náplň práce:
  • vybudování nového oddělené péče o zákazníky – stanovení potřebných kompetencí, potřeb a procesů v souladu s cílem vedení společnosti
  • samostatné vedení oddělení péče o zákazníky – v personálních (sestavení týmu, nastavení kompetencí, rozvoj členů týmu) i metodických otázkách (sledování míry spokojenosti zákazníků )
  • stanete se „vlastníkem“ nově vznikajícího webového zákaznického portálu – v první fázi budete mít na starosti jeho úspěšnou implementaci, stanovení a průběžné vyhodnocování metrik spokojenosti zákazníků
  • v dalších fázích po implementaci zákaznického portálu budete nadále – zodpovídat za jeho administraci, dávat podněty k jeho dalšímu rozvoji, školit klíčové uživatele, zodpovídat za čistotu dat a jejich reporting
  • budete si muset nastavit spolupráci s vedoucími dotčených oddělení, kteří budou s oddělením péče o zákazníky spolupracovat – primárně se jedná o oddělení prodeje a developmentu
  • vytvoření a ukotvení procesu řešení podnětů zákazníků – tok informací, delegování úkolů, vstupy a výstupy třetích stran
  • průběžné sledování vývoje obchodních výsledků a plnění stanovených cílů – analýza, hodnocení a reporting celkových výsledků oddělení (kvantitativní a kvalitativní metriky)
  • samostatné sledování trendů, nástrojů a postupů v zákaznických službách – nalézání nových řešení a zvyšování efektivity oddělení

Požadujeme:
  • dokončené SŠ/VŠ vzdělání
  • praxe na stejné či obdobné pozici v zákaznickém servisu podmínkou (nabídka může být zajímavá pro uchazeče s praxí v budování či vedení menšího oddělení péče o zákazníky, nebo pro uchazeče, který nasbíral dostatek pracovních zkušeností z této oblasti a dosud nepracoval na takto samostatné pozici)
  • zkušenost s implementací nebo rozvojem zákaznického portálu/CRM/tiketovacího systému a jiného SW řešení velikou výhodou
  • zkušenost z oblasti rezidenční výstavby nemovitostí výhodou, ne nutnou podmínkou
  • velmi dobré organizační a analytické schopnosti, vynikající vůdčí a komunikační schopnosti v rámci nově vzniklého týmu
  • vlastní motivace, samostatnost v rozhodování, rychlá reakce na náhlé incidenty
  • písemný projev – schopnost sdělovat informace a data písemně tak, aby jim ostatní rozuměli
  • vysoká orientace na služby – aktivní hledání způsobů pomoci zákazníkům (interním/externím)
  • praktické využívání Office 365 výhodou
  • AJ na komunikativní úrovni – B2
  • pozitivní myšlení a optimistický, ale realistický, náhled na věci

Nabízíme:
  • zajímavou a různorodou práci ve stabilní české developerské společnosti
  • spousty odborných zkušeností v rámci sdílení firemního know-how
  • přátelskou a neformální atmosféru na pracovišti
  • další vzdělávání v oboru, pravidelná školení přímo na míru pro Vás
  • podporujeme občasnou práci z domova
  • příjemné a moderní pracovní prostředí s dobrou dostupností na stanici metra
  • flexibilní rozvržení začátku a konce pracovního dne
  • 36 hodinovou pracovní dobou (v pátek končíme ve 13:00)
  • 20 dní dovolené + 5 sick days navíc jako bonus
  • roční finanční bonus dle výsledků společnosti a hodnocení zaměstnance
  • další zajímavé benefity: jazykové vzdělávání, moderní stravenky, Flexipasy / Multisport karta, firemní akce, teambuildingové aktivity, skvělá káva, ovoce a sladkosti na pracovišti (notebook a mobilní telefon nebereme jako benefity, ale jako pracovní nástroje, které jsou samozřejmostí)

Pro blížší informace kontaktujte:
Kristýna Schusterová
+420 725 730 980
kristyna.schusterova@kp2.cz

Referenční číslo: A514

Reagováním na pozici souhlasíte se zpracováním osobních údajů.