Řízení prodeje

Prodejní tým je motorem každé firmy. K tomu, aby podával požadovaný a stabilní výkon, nestačí mít šikovné obchodníky. Prodej musí být také optimálně a systematicky řízený. Trh se stále vyvíjí a mění a úměrně tomu se musí přizpůsobovat organizace prodeje.

Základní předpoklady udržitelného prodeje v současné době jsou odpovídající organizační struktura, zavedený prodejní proces a systém řízení prodejních příležitostí.

Tlak konkurence a zvyšující se nároky zákazníků vyžadují pro úspěšný prodej také změnu prodejního přístupu obchodníků. Projekty s vysokou hodnotou a s dlouhým prodejním cyklem vyžadují nejen obchodníka-konzultanta, ale také stanovení správné (vítězné) prodejní strategie.

Ve všech těchto oblastech poskytuje KP2 svým klientům podporu a expertní znalosti.

Consulting

  • Organizace prodeje
  • Prodejní procesy
  • Řízení prodejních příležitostí

Training

  • Školení prodejních dovedností v oblasti Hard skills
  • Implementace prodejních strategií Miller Heiman

Reference