Řízení prodeje
Prodejní tým je motorem každé firmy. K tomu, aby podával požadovaný a stabilní výkon, nestačí mít šikovné obchodníky. Prodej musí být také optimálně a systematicky řízený. Trh se stále vyvíjí a mění a úměrně tomu se musí přizpůsobovat organizace prodeje.
Základní předpoklady udržitelného prodeje v současné době jsou odpovídající organizační struktura, zavedený prodejní proces a systém řízení prodejních příležitostí.
Tlak konkurence a zvyšující se nároky zákazníků vyžadují pro úspěšný prodej také změnu prodejního přístupu obchodníků. Projekty s vysokou hodnotou a s dlouhým prodejním cyklem vyžadují nejen obchodníka-konzultanta, ale také stanovení správné (vítězné) prodejní strategie.
Ve všech těchto oblastech poskytuje KP2 svým klientům podporu a expertní znalosti.
Consulting
- Organizace prodeje
- Prodejní procesy
- Řízení prodejních příležitostí
Training
- Školení prodejních dovedností v oblasti Hard skills
- Implementace prodejních strategií Miller Heiman
Reference






