Naším klientem je mezinárodní společnost podnikající v oboru facility managementu v řadě zemích Evropy. V současné době hledáme hlavní účetní pro zastřešení účetnictví v rámci ČR.
Náplň práce:
Hlavní náplní této pozice je vedení účetnictví a výkaznictví českých právních subjektů.
Skupinový reporting:
Výpočet a zaúčtování případných opravných položek podle IFRS v souladu s celoskupinovým manuálem. Příprava souboru informací týkajících se skupinového reporting. Spolupráce s oddělením účtárny skupiny při zavádění a udržování účetních standardů, vysvětlování finančních ukazatelů a výkazů českých právních subjektů, podpora procesu auditu skupiny.
Budete hlavním partnerem pro:
- Komunikaci s orgány státní správy, bankami, auditory a daňovými poradci. Komunikaci a spolupráce s ostatními odděleními v rámci skupiny. Úzkou spolupráci s finančním ředitelem a oddělením controllingu při tvorbě strategie v oblasti financí. Odpovědnost za vedení finančního účetnictví dle CAS a legislativy ČR.
- Zaznamenávání a zpracování finančních transakcí, včetně fakturace, uzávěrek, auditu a daňové agendy.
- Sestavení a prezentace finančních výkazů pro státní správu, vedení a auditory.
- Zajištění souladu s účetními standardy a legislativou, včetně správného placení daní.
- Vedení a organizace účetního týmu.
- Pravidelné revize a kontroly účetních záznamů.
- Spolupráce s auditory při ověřování finančních záznamů.
- Zlepšení a automatizace účetních procesů.
- Pomoc s finanční analýzou a strategické poradenství vedení společnosti
Požadavky:
- Vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
- Praxe: min. 5 let na podobné pozici, včetně řízení lidí
- Angličtina B1/B2 (schopnost komunikovat ústně i písemně)
- MS Office, Business Central (výhodou)
- Zkušenosti v nadnárodním prostředí, řízení organizace v uspořádání maticové struktury
- Zkušenost s IFRS výhodou
- Dodržování termínů, kvalitní odvádění práce
- Dobré komunikační dovednosti, organizační schopnosti, důslednost, schopnost srozumitelně vysvětlovat a předávat informace.
Nabízíme:
- zázemí mezinárodní a stabilní společnosti
- občasný home office
- notebook a mobilní telefon jsou samozřejmostí
- moderní kanceláře přímo na metru C
- MultiSport karta
- občerstvení na pracovišti
- příspěvek na penzijní připojištění apod.
Pro blížší informace kontaktujte:
Kristýna Schusterová+420 725 730 980
kristyna.schusterova@kp2.cz
Reference number: A771
Reagováním na pozici souhlasíte se zpracováním osobních údajů.