Specialista technické podpory

Naším klientem je globální výrobce IT technologií určených především pro oblast IP infrastruktury (routery, switche, WiFi, IPTV, VoIP…). V této roli budete zodpovědný/ná za komunikaci s existujícími klienty společnosti, což jsou především IT firmy využívající produkty klienta pro svá řešení u koncových zákazníků. Jedná se primárně o práci na telefonu výhradně v intervalu po -pá 9:00 – 17:00.

Náplň práce:
  • Komunikace s obchodními partnery (IT společnosti, distributoři výpočetní techniky) za účelem technické podpory při instalaci a konfiguraci koncových zařízení
  • Participace na testování nových produktů
  • Komunikace s vývojovým střediskem společnosti v rámci řešení opakovaných problémů
  • Spolupráce na přípravě technických školení obchodních partnerů
  • Zpracování pravidelných reportů, práce s interním CRM

Požadujeme:
  • SŠ/VŠ vzdělání, ideálně IT technického směru
  • Praktická znalost síťových aktivních prvků (IP), zkušenosti s instalací a konfigurací…
  • Hledáme prakticky orientovaného specialistu, který je otevřený se učit novým věcem - vhodné i pro prakticky zaměřené absolventy IT oborů
  • Výborné analytické a komunikační schopnosti
  • Pečlivost, spolehlivost, samostatnost
  • Ochota na sobě dále pracovat
  • Angličtina alespoň na úrovni B1/B2
  • ŘP

Nabízíme:
  • Přístup k nejmodernějším technologiím a možnost si je prakticky vyzkoušet (máme pro vás připravené špičkové testovací centrum)
  • Zázemí moderní společnosti – kancelář cca 300 m od stanice metra
  • práce v globální technologické společnosti
  • 5 sick days ročně, 25 dnů dovolené
  • Stravenky 100Kč/den
  • Rozpočet na další odborná školení/certifikace

Pro blížší informace kontaktujte:
Jiří Březina
+420 602 259 577
jiri.brezina@kp2.cz

Referenční číslo: A347

Reagováním na pozici souhlasíte se zpracováním osobních údajů.