Senior Financial Analyst (holding)

Pro společnost holdingového charakteru obsazujeme pozici seniorního finančního analytika, který bude navázán/a přímo na vedení společnosti, přímým nadřízeným je CFO holdingu. Hlavní náplní pozice je spolupráce s managementem společnosti, vyhodnocování a nastavování financování celé skupiny.

Náplň práce:
  • evidence a správa bankovního a nebankovního financování skupiny včetně využití vlastních zdrojů financování, asistence při přípravě souvisejících dokumentů, asistence při uzavírání bankovních a nebankovních půjček, administrace čerpání bankovních/nebankovních půjček, evidence využití vlastních zdrojů financování
  • zajištění pravidelného reportingu financujícím subjektům ve spolupráci s oddělením controllingu a účetním oddělením aj.
  • asistence při refinancování stávajících bankovních/nebankovních půjček – koordinace stávajících poskytovatelů bankovních půjček, získávání nabídek od nových finančních institucí a investorů
  • analytická činnost pro skupinu
  • kompletní správa investorského financování
  • zodpovědnost při výplatách dividend investorům – dohled nad procesem rozdělování zisku, včetně správy potřebných dokumentů od schválení představenstva, až po archivaci potvrzení o rozdělení zisku
  • asistence v procesu získávání finančních prostředků směrem od investorů k věřitelům – příprava investic a jejich schválení, jednání s investory/věřiteli a příprava příslušné investiční/úvěrové dokumentace
  • správa investic-kalkulace úroků z půjček, evidence splátek kupónů a jistin
  • evidence mezipodnikových půjček skupiny, příprava interních úvěrových dokumentů ve spolupráci s právníky, pomoc při nastavení/změně struktury mezipodnikových půjček a dohled nad limity těchto půjček
  • controllingová činnost v rámci skupiny

Požadujeme:
  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • zkušenost ideálně z finanční instituce, zkušenost s vedením finančních investic mezi investory, skupinou akcionářů a bankami výhodou
  • praktická zkušenost s přípravou a správou finančních dokumentů
  • schopnost porozumění finančnímu fungování celé skupiny a externímu financování
  • plynulá znalost AJ – komunikace na úrovní zahraničního holdingu
  • velmi dobrá znalost MS Excel, velmi dobré analytické schopnosti
  • organizační schopnosti

Nabízíme:
  • zajímavou a různorodou práci ve stabilní společnosti
  • přátelskou a neformální atmosféru na pracovišti
  • další vzdělávání v oboru
  • podporujeme občasný home office
  • příjemné a moderní pracovní prostředí s dobrou dostupností na stanici metra
  • flexibilní rozvržení začátku a konce pracovního dne
  • 36 hodinovou pracovní dobou (v pátek končíme ve 13:00)
  • 20 dní dovolené + 5 sick days navíc jako bonus
  • další zajímavé benefity: jazykové vzdělávání, moderní stravenky, Flexipasy / Multisport karta, firemní akce, teambuildingové aktivity, skvělá káva, ovoce a sladkosti na pracovišti (notebook a mobilní telefon jsou samozřejmostí)

Pro blížší informace kontaktujte:
Kristýna Smolová
kristyna.smolova@kp2.cz

Referenční číslo: A497

Reagováním na pozici souhlasíte se zpracováním osobních údajů.