Manažer/ka transakčního procesu

Naším klientem je renomovaná investiční skupina s přesahem do segmentu "real estate", telko, zprostředkování finančních produktů apod.

Náplň práce:
Zajištění veškerých administrativních úkonů kolem akvizic/investičních příležitostí z oblasti real estate
Práce s uložištěm dokumentů a archivace podepsaných dokumentů
Řešení překladů dokumentů – komunikace s překladatelem, dodání finální verze na překlad apod.
Koordinace projektů a akvizic z oblasti real estate
Zdokonalování procesu ukládání dokumentů a přenosu dat mezi jednotlivými úseky skupiny i externími dodavateli služeb
Příprava a předání podkladů dalším odpovědným osobám navazujících na vaši práci
Kooperace na projektech s ostatními členy týmu
Zpracování a analýza finančních dat a výkazů
Aktualizace a rozšiřování finančních modelů
Výzkum trhu a analýza konkurence v oblastech nemovitostí a investičních fondů
Podpora seniorních analytiků
Požadujeme:
SŠ/VŠ vzdělání ideálně ekonomického zaměření
Znalost finančního a real estate trhu
Praxe v administrativě/práci s archivací dokumentů alespoň 3 roky
Smysl pro detail, samostatnost a preciznost
Velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
Dodržování termínů a schopnost pracovat na více projektech najednou
Nabízíme:
Kanceláře v centru Prahy – přímo na metru
Zázemí silné a stabilní společnosti
Finanční ohodnocení odpovídající náplni práce
5 týdnů dovolené
Zvýhodněné multisport karty
Občerstvení na pracovišti zdarma
Flexibilní pracovní dobu, možnost částečně využít home office
Firemní notebook a telefon
Pro blížší informace kontaktujte:
Kristýna Smolová
kristyna.smolova@kp2.cz

Referenční číslo: A500

Reagováním na pozici souhlasíte se zpracováním osobních údajů.