Manažer nabídek (mezinárodní tendry) - retail



Náplň práce:
  • Zodpovědnost za koordinaci a přípravu obchodní/retail části výběrových řízení/tendrů do zahraničních soutěží
  • Zajištění vstupních informací z obchodní/retail části napříč společností za účelem podání nabídek do mezinárodních tendrů - koordinace a komunikace směrem k dotčeným obchodním jednotkám společnosti
  • Sledování a posuzování obchodních výsledků jiných soutěží na českém trhu i v zahraničí - přenos relevantních informací
  • Samostatná příprava a vedení schůzek s relevantními zaměstnanci společnosti s cílem připravit obchodní/retail část tenderu do zahraniční soutěže.
  • Spolupráce s divizí prodeje při vyhodnocování plánovaných kampaní během celého roku a následné zpracování získaných výsledků pro účely tenderů.
  • Zodpovědnost za přípravu dokumentů v anglickém jazyce pro účely tendrů do soutěží – popis obchodních procesů v rámci retail businessu, shrnutí a popis obchodních výsledků retail části společnosti
  • Plánování schůzek s managementem společnosti a prezentování výsledků podaných nabídek do zahraničních soutěží, aktivní využití AJ.
  • Případná spolupráce s dalšími kolegy společnosti – divize prodeje, divize marketingu, divize technology, divize právní aj.

Požadujeme:
  • Ukončené SŠ/VŠ vzdělání.
  • Praxe v oblasti retail obchodu alespoň 5 let – znalost provozních procesů retailu podmínkou.
  • Praktická zkušenost s prodejní sítí výhodou.
  • Orientace v retail užívaném SW řešení - např. digital signage, pokladní systémy, kamerové a jiné zabezpečení.
  • Výborná znalost anglického jazyka slovem i písmem – komunikace a prezentace v AJ, výborná psaná znalost AJ podmínkou.
  • Zkušenosti z mezinárodní společnosti/mezinárodního prostředí (akvizice, založení obchodního zastoupení, roll-out prodejní sítě, tendry atd.) výhodou.
  • Analytické a velmi dobré organizační schopnosti.
  • Samostatnost, orientace na výsledek a inovativní myšlení.
  • Schopnost samostatného rozhodování a plánování, časová flexibilita.

Nabízíme:
  • Budete mít příležitost být u zajímavých projektů
  • Stanete se součástí bezvadné party lidí. Nejsme zkamenělá korporace, u nás panuje příjemná přátelská atmosféra.
  • Víme, kdy je čas na odpočinek. Pracujeme tvrdě, ale věnujeme se i rodině, přátelům a koníčkům.
  • Kromě tradičních benefitů jako je 5 týdnů dovolené, 5 sick days, systém kafetérie atd., máme například FIT program (můžete si zajít na masáž, máme vlastní posilovnu v budově a pořádáme mnoho dalších aktivit v oblasti sportu a zdraví).
  • Máme firemní kantýnu, kde jsou pro zaměstnance denně připravovány čerstvé snídaně, vydatné obědy, nebo lahodné dezerty.
  • Tam kde to lze, podporujeme práci z domova, dokážeme řadu věcí, včetně schůzek a pohovorů, řešit vzdáleně.
  • Benefity: Bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, závodní stravování, kafetérie, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zdravotní volno/sickdays, firemní akce.

Pro blížší informace kontaktujte:
Jiří Březina
+420 602 259 577
jiri.brezina@kp2.cz

Referenční číslo: A427

Reagováním na pozici souhlasíte se zpracováním osobních údajů.