Client Manager

Naším klientem je významná mezinárodní společnost nabízející svým zákazníkům komplexní ICT služby. Jednou z oblastí, kde na našem trhu aktivně a úspěšně působí, je dodávka technologií a služeb do datových center.

Náplň práce:
Role:
V rámci této pozice budete zodpovědní za prodej produktů a služeb (řešení) přiděleným zákazníkům. Rovněž taky za plnění obchodní kvóty a identifikaci nových obchodních příležitostí.
  • Péči o stávající zákazníky z přiděleného segmentu / Finance, Utility
  • Aktivní vyhledávání a rozvoj nových obchodních příležitostí u stávajících zákazníků z přiděleného segmentu
  • Získávání konkurenčních výhod
  • Nabízení komplexních řešení z oblasti hlasových a datových sítí, kontaktních center, bezpečnosti, datovových center, OSS & BSS a servisních služeb
  • Identifikaci nutnosti komplexního řešení a koordinace celého obchodního případu napříč divizemi a odděleními
  • Vedení virtuálních projektových týmů při tvorbě návrhů řešení a nabídek
  • Přípravu, projednávání a uzavírání obchodních smluv
  • Přípravu podkladů pro Order Handling k umožnění zahájení realizace projektů
  • Sledování realizace projektů a to až do naplnění podmínek kontraktu (objednávky)
  • Udržování a aktualizace informací o obchodních partnerech v přiděleném segmentu
  • Přípravu a update prodejního plánu za přidělený segment
  • Podílení se na přípravě marketingových akcích pro zákazníky
  • Účast na školeních a seminářích pořádaných zaměstnavatelem pro rozvoj know-how členů týmu

Požadujeme:
  • SŠ, VŠ vzdělání technického nebo obchodního směru
  • Obecný přehled v IT oblasti
  • Obecná znalost produktů a služeb v prostředí IT firem
  • Znalost zákazníků a prostředí v přiděleném segmentu
  • Praxe a zkušenosti u IT, či telekomunikační firmy na obdobné pozici alespoň 3 roky
  • AJ na pokročilé úrovni
  • Obchodní, prodejní dovednosti a organizační schopnosti
  • Analytické schopnosti a schopnost syntézy
  • Komunikační a prezentační dovednosti
  • Schopnost řídit obchodní tým, manažerské schopnosti
  • Zákaznický přístup, profesionální vystupování, diplomacie
  • Pečlivost, důslednost
  • Orientace na cíl, pro-aktivní přístup
  • Samostatnost, flexibilita
  • Týmová spolupráce
  • Schopnost komunikace s vedoucími pracovníky
  • Řidičský průkaz

Nabízíme:
  • Přístup k nejmodernějším technologiím + možnost dalšího profesního růstu
  • Samostatnou pozici nabízející značnou seberealizaci vyváženou patřičnou zodpovědností
  • Finanční ohodnocení odpovídající významu této pozice
  • Balíček benefitů odpovídající standardům úspěšné globální společnosti

Pro blížší informace kontaktujte:
Březina Jiří
+420 602 259 577
jiri.brezina@kp2.cz

Referenční číslo: A87

Reagováním na pozici souhlasíte se zpracováním osobních údajů.