Account Manager

Baví Tě komunikovat s klientem a hledat pro něj společně vhodná řešení jeho marketingových aktivit? Vytváříš rád dobré vztahy a máš dobrý pocit z toho, když je klient spokojený? Chceš spolupracovat na mezinárodních projektech, ale zároveň se i podílet na lokálních řešeních pro klienta? Jsi kreativní, proaktivní a rád pracuješ se stejně zaměřenými lidmi? Chceš se prostě posunout pracovně i osobnostně dál? Bezva, pokud ano, jistě Tě zaujme příležitost pro našeho klienta, což je významná mezinárodní fullservisová agentura, pro kterou nyní hledáme možní právě Tebe na pozici Account Managera.

Náplň práce:
  • Každodenní spolupráce s klientem z oblasti pharmaceutického businessu - mezinárodní i lokální značky
  • Vytváření a podílení se na marketingové strategii klienta v oblastech reklamy (TV, rádio, print, online, outdoor) společně s dalšími ATL a BTL aktivitami, které mimo jiné zahrnují eventy, kreativu a grafiku v oblasti naplánovaných aktivit
  • Účast na briefech klienta a zajištění jejich exekuce
  • Vedení jednotlivých projektů po stránce projektové, finanční a celkové administrativy
  • Spolupráce s marketingovým oddělením klienta
  • Podílení se na nových kampaních včetně adaptací mezinárodních kampaní na český trh
  • Kooperace v rámci týmu společnosti (jeden podřízený account executive) a spolupráce s kolegy v zahraničí
  • Proaktivita a schopnost nacházet nová řešení pro realizaci jeho marketingových plánů

Požadujeme:
  • VŠ vzdělání min. na úrovni bakaláře
  • Zkušenosti alespoň 4 roky v oblasti marketingu (ideálně ve fullservisové reklamní agentuře na pozici Account Managera nebo Account Executive) a se znalostí práce s klienty z oblasti pharma businessu (OTC produkty) nebo popř. FMCG klienty
  • Zkušenost s vedením týmu a kooperace v rámci týmu
  • Jedním ze základních předpokladů je kreativita, proaktivita, výborné komunikační a prezentační dovednosti
  • Schopnost empatie a vcítění se do potřeb klienta - umění "vidět věci" a motivovat klienta k novým přístupům v řešení marketingového zadání klienta
  • Schopnost převzít vlastní odpovědnost - ne všechno musí odsouhlasit nadřízený
  • Být schopen řešit věci rychle a efektivně - raději zavolám klientovi a operativně věc vyřeším, než abych sepisoval/a 10 min. email a čekal/a na odpověď - z toho vyplývá také proaktivita
  • Etický přístup - pharma klient má toto jako jeden z hlavních aspektů svého businessu a prostupuje to všechny jeho činnosti
  • Znalost angličtiny na pokročilé komunikativní úrovni
  • Velmi dobrá znalost práce na PC včetně znalosti MS Office produktů a jejich použití (Word, Excel, PPT atd.)

Nabízíme:
  • Podílení se na rozvoji klienta a jeho marketingových aktivit na českém trhu
  • Možnost samostatné tvůrčí práce - příležitost pro někoho, kdo na to má, ale je třeba pracovně na nižší pozici
  • Zajištění profesního a osobnostního rozvoje
  • Zázemí stabilní společnosti s motivujícím finančním ohodnocením 60000 - 80000 Kč měsíčně fixní plat + bonus + benefity
  • Celá řada firemních výhod a benefitů, sídlo v atraktivní lokalitě Prahy - Karlín

Pro blížší informace kontaktujte:
David Přichystal
+420775129878
david.prichystal@kp2.cz
https://www.linkedin.com/in/david-prichystal-5347235

Referenční číslo: A573

Reagováním na pozici souhlasíte se zpracováním osobních údajů.